Heeft u interesse in een tuin op ons complex?

Bent u een liefhebber van tuinieren en woont u in Zoetermeer? Tuinvereniging Seghwaert  heeft met regelmaat tuinen beschikbaar voor nieuwe leden. Op het moment dat er geen tuinen beschikbaar zijn, kunt u via inschrijving op een wachtlijst worden geplaatst. Onze vereniging is gelegen op een prachtige locatie aan het Stompwijksepad in Zoetermeer. Ons complex telt 112 tuinen van 250 vierkante meter per tuin. Alle tuinen zijn al voorzien van een tuinhuisje, met als grootste maat 5 bij 5 meter.

Voor de kosten van het lidmaatschap: klik hier

Heeft u interesse, volg dan deze link:  vragenlist aspirant-tuinlid het formulier kunt vrijblijvend invullen. De secretaris van de vereniging zal dan contact met u opnemen.

Naar het reactie formulier

1. hallo mevrouw Willemsen, n.a.v. het bericht ‘tuinen beschikbaar’ van 12 juni 2018 heb ik wat vragen zijn er nog tuinen beschikbaar? Is het ook mogelijk om dit voor iemand anders ( mijn vader) te regelen? Zijn hier huurkosten aan verbonden?
    Bijvoorbaat dank voor uw reactie.

1. Zoals in de tekst staat s.v.p. het formulier gebruiken.

2. Beste Herman

Goedendag, ik zou graag willen weten of u nog tuintjes beschikbaar heeft en wat de kosten zijn.

Met vriendelijke groet,

Ann

1. Beste Ann,

Zoals in de tekst staat s.v.p. het formulier gebruiken.
      De secretaris zal dan reageren.

Groeten Webmaster-Herman