Opknapbeurt van de kantine

Afgelopen week en maand is er in de kantine hard gewerkt aan verbeteringen. Wanneer u een bezoekje brengt aan de kantine is het de moeite waard om even omhoog te kijken naar het plafond. De oude TL bakken zijn vervangen door  nieuwe moderne verlichting. Deze verlichting is ons geschonken door Nicer & partners B.V. installatie. Hiervoor uiteraard ons hartelijke dank. Wilt u een kijkje nemen op hun site dan kan dat www.attiva.nl

Maar dat is nog niet alles, de kantine is nu voorzien van dubbel glas. Afgelopen week is er 3 dagen gewerkt aan het vervangen van het glas in de ramen en deuren. Dat was een zeer koude aangelegenheid door de vorst en Els en Ton Laduk hebben echt moeten afzien in de ijzige kantine. Het is nu bij binnenkomst heerlijk warm en het tocht niet meer. We zijn dus goed bezig wat betreft  energiebesparing. De mannen die de kou hebben getrotseerd waren van glashandel M. Borsten. Deze firma levert ook glas voor tuinkassen en tuinhuizen. Heeft u interesse neem dan een kijkje op de website www.glashandel-m-borsten.nl