Certificering AED

Op zaterdag 4 juli, nadat het verenigingsgebouw weer was heropend, is er een uitreiking geweest van de certificaten waarvoor 12 leden van de tuinvereniging een cursus/ instructiemiddag hebben gevolgd.

Het voltallige bestuur was aanwezig en er waren ook nog wat familieleden en belangstellenden aanwezig. Een niet te volle, maar wel een gezellig gevulde kantine. John (voorzitter) heeft een openingswoordje gesproken, Sylvia (complexbeheer) heeft een toelichting gegeven over de manier waarop de leden met het certificaat en anderen, die ook bevoegd zijn en zich hebben aangemeld, worden opgeroepen bij een noodsituatie. Tenslotte heeft Els (vicevoorzitter en kantinebeheer) de certificaten uitgereikt en daarbij een leuk roosje overhandigd. Hoewel we hopen de AED nooit te hoeven gebruiken is het toch een prettig idee dat, mocht het nodig zijn we daadwerkelijk iets kunnen doen.

Tuinleden die wel voor het gebruiken van een AED zijn gecertificeerd, maar niet aangemeld, kunnen voor informatie contact opnemen met Sylvia via het bij u bekende e-mailadres van complexbeheer.