Bedankreceptie Hans Burgers

Op zondag 9 december heeft de vereniging een receptie organiseert voor Hans Burgers. Na veel jaren van toewijding en inzet voor de verenging is het moment aangebroken, dat hij  heerlijk kan gaan genieten van zijn tuin in de wetenschap dat de bestuurszaken goed worden geregeld. De receptie was een succes en zowel huidige leden, als oud leden kwamen om Hans te bedanken en te toasten op een goede toekomst. Uiteraard ging een en ander gepaard met een toespraakje van Els over de afgelopen jaren. Voor Christien waren er bloemen, want ook haar rol is in de afgelopen jaren van belang geweest, alleen al door de de ruimte die zij Hans heeft gegeven voor de vele uren die hij in het voorzitterschap heeft kunnen steken. Natuurlijk hoort er bij een bedankje ook cadeautjes, door leden en oud leden werd Hans verwend met envelopjes met inhoud. Vanuit de vereniging is Hans het erelidmaatschap toegekend, dit houdt in dat hij voor het uitvoeren van tuinbeurten of andere werkzaamheden voor de vereniging is vrijgesteld. Als tastbaar aandenken kreeg hij een beeldje met een dikke duim omhoog en om van te genieten een cadeaubon voor een etentje voor twee bij hoeve Kromwijk. Aansluitend aan de receptie was er voor de bestuursleden een dinertje van heerlijke gerechten uit de Afghaanse keuken, verzorgd door Khodja Samadi en zijn vrouw, waarvoor onze hartelijke dank, een mooie afsluiting van de dag. We hopen Hans en Christien nog vaak op de tuin en op zaterdagen in het verenigingsgebouw te ontmoeten.