blokhutten-tuinhuizen-2-tuinvereniging-seghwaert-zoetermeer-buytenpark

Een prachtige locatie

Het nieuwe complex ligt aan de rand van het Buytenpark, nabij de Voorweg en is inmiddels in gebruik genomen. Er zijn 112 tuinen van elk 250 m2, met op elke tuin een aansluiting voor water en riolering. Rondom het complex ligt een brede sloot, het complex heeft één ingang. Het complex heeft een parkeerplaats en er is een verenigingsgebouw met een kantine. De kantine is elke zaterdag een aantal uren geopend.

Een tuin met tuinhuis en kweekkas

Op elke tuin kan een tuinhuis en kweekkas geplaatst worden. Voor deze opstallen geldt dat er maximaal 25 m2 gebouwd mag worden. Overnachten op het complex is niet toegestaan.

Kosten

De jaarkosten voor tuinleden zijn circa € 500,00. Hierin zitten de grondhuur en de contributie voor de vereniging en AVVN. De prijs voor grondhuur wordt jaarlijks aangepast. Daarbij komen het waterverbruik en de verzekeringspremie voor het tuinhuis e.d. (ongeveer € 70,00).

Helpen met het onderhoud

Van alle tuinleden wordt verwacht dat zij een bijdrage leveren aan het onderhoud van het complex en het runnen en onderhoud van het verenigingsgebouw. In de meeste gevallen worden tuinleden ingedeeld in de zogenaamde tuinbeurten. Ook worden er tuinleden ingeroosterd voor kantinediensten en schoonmaakwerkzaamheden e.d.

Interesse in een tuin?

Bij interesse in een tuin kunt u de Vragenlijst Aspirant-Lidmaatschap invullen. Er wordt dan contact met u opgenomen. Als er geen tuinen beschikbaar zijn dan kunt u op een wachtlijst komen.